Ofertas de trabajo
Convocatoria del proceso de selección para cubrir un puesto de trabajo de Técnico especializado en tareas administrativas y de recepción del Instituto de Estudios Espaciales de Cataluña
El Institut d'Estudis Espacials de Catalunya (IEEC) se estableció en febrero de 1996 como una fundación privada sin ánimo de lucro (NPO) para fomentar la R+D en el espacio dentro de Cataluya. El IEEC es un instituto de investigación que estudia todas las áreas de conocimiento y tecnologías aplicadas al sector espacial y a las ciencias espaciales, incluidas la astrofísica, cosmología, ciencia planetaria, observación de la Tierra, navegación y la ingeniería espacial. Su misión es impulsar las fronteras de la investigación espacial desde los ámbitos científico y tecnológico para el máximo beneficio de la sociedad. Asimismo, hay que señalar que la Fundación se encuentra adscrita a la Generalitat de Cataluya y forma parte de su sector público institucional por el hecho de que la Generalitat tiene participación mayoritaria en la entidad.
Introducción
L’objecte d’aquesta convocatòria és el procés de selecció d’un lloc de treball de Tècnic/a especialitzat/da en tasques administratives i de recepció adscrit a l’Àrea de Gestió/ Gerència de l’Institut d’Estudis Espacials de Catalunya (en endavant, IEEC).
Descripción del trabajo
- Llocs de treball a cobrir: 1. Tècnic/a especialitzat/da en tasques administratives i de recepció
- Grup professional: Grup I. Personal de direcció, gestió, administració i serveis.
- Categoria professional: Tècnic/a Especialitzat/da
- Jornada laboral: 37’5 hores/setmana
- Ubicació lloc de treball: Actualment a Barcelona (C/Gran Capità, 2-4, Edifici Nexus, pl.2 despatx 201 08034 Barcelona) però properament l’IEEC té previst traslladar la seva seu al Campus Baix Llobregat de la Universitat Politècnica de Catalunya a Castelldefels, a l’edifici RDIT del referit Campus.
Funciones
L’Àrea de Gestió/Gerència necessita incorporar un tècnic/a per dur a terme tasques administratives i de Recepció.
Busquem un/a Tècnic/a en administració que sigui proactiu/va, polivalent amb iniciativa i capacitat comunicativa.
La persona seleccionada s’encarregarà de dur a terme la gestió i organització de les següents tasques de forma autònoma:
- Recepció i gestió de trucades i administració/ gestió correu electrònic genèric de l’IEEC
- Gestió d’enviaments i recepció de comandes
- Responsable del control d’estoc de material d’oficina i informàtic
- Manteniment i actualització inventari de l’IEEC
- Introducció de dades al programa de gestió Fundanet i suport comptable.
- Suport logístic i organitzatiu del centre.
- Suport administratiu a les diferents Àrees de l’IEEC
Requisitos de participación y criterio de selección
- Formació: Cicle Formatiu Superior de la Família professional d’administració i gestió o equivalent.
- Experiència:
- Experiència mínima de 2 anys en tasques administratives.
- Coneixement i experiència prèvia amb programes de gestió
- Domini del paquet Microsoft Office
- Idiomes:
- Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C1 acreditat per la Direcció General de Política lingüística, o l’equivalent.
- Nivell oral i escrit de llengua castellana natius o amb competència professional completa.
- Nivell oral i escrit d’anglès acreditable equivalent al nivel B1.
Se considerarán méritos deseables los aspectos siguientes:
- Nivell oral i escrit d’anglès equivalent al First Certificate.
- Coneixement avançat amb programes de gestió. Es valorarà especialment experiència amb el programa de gestió Fundanet.
- Es valorarà molt especialment l’experiència en entitats del sector públic i en centres de recerca.
- Es valorarà la formació complementària de cursos de formació en matèria de comptabilitat i tasques administratives.
Contacto y fecha límite
Les persones interessades que reuneixin els requisits establerts poden trametre una carta de motivació, juntament amb el currículum personal en format PDF, signat a mode de certificació, on consti una breu descripció de les tasques realitzades en els llocs ocupats anteriorment, a l’adreça de correu electrònic: RecursosHumans@ieec.cat tot indicant la referència “cognoms i nom – OF_IEEC_88_2023” a l’assumpte del correu.
La recepció de candidatures finalitzarà el dia 23 de març de 2023.
Les sol·licituds que no compleixin els requisits, que no estiguin incloses dins els supòsits previstos o que no es tramitin d’acord amb el procediment establert no es tindran en compte.
La recepción de candidaturas finalizará el día
Proceso de selección
Inicialmente, se llevará a cabo una verificación de los requisitos de participación y estudio del currículum para valorar aspectos relacionados con el puesto de trabajo a cubrir. Posteriormente, se realizará una primera selección de personas candidatas en base al currículum aportado.
Las personas candidatas preseleccionadas serán convocadas a una entrevista personal eliminatoria y/o a una prueba para ampliar la información detallada en el currículum y valorar aspectos relacionados con las competencias profesionales.
Las personas interesadas deben disponer de los originales de los certificados acreditativos de la formación y de la experiencia laboral mencionadas en el currículum y los deben presentar en caso de que les sean requeridos.